Producenci
Zwroty i reklamacje

W przypadku kiedy chcesz złożyć reklamację postępuj zgodnie z poniższymi punktami :

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Polres" Marek Rzeźnikiewicz
Graniczna 4a/41

35-326 Rzeszów

Zwroty towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt poinformuj nas o tym, następnie wypełnij potrzebne oświadczenie, dołącz paragon lub kopię faktury i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Polres" Marek Rzeźnikiewicz
Graniczna 4a/41

35-326 Rzeszów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę na podstawie których korygujemy zakup i dokonujemy zwrotu pieniędzy.

Szczegółowe przepisy i zarządzenia odnośnie reklamacji znajdziesz  >tutaj<

Rozwiązywanie sporów  i porady prawne <kliknij>

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl